SHOC

SHOC
Discerning content for Bad Hombres and Nasty Women

Thursday, November 5, 2020

Latin Phrases Which May Come In Handy Someday

Me transmitte sursum, caledoni
(Beam me up, Scotty)

Catapultam habeo. Nisi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput tuum saxum immane mittam
(I have a catapult. Give me all your money, or I will fling an enormous rock at your head)

Cum catapultae proscriptae erunt tum soli proscripti catapultas habebunt.
(When catapults are outlawed, then only outlaws will have catapults.)

Utinam barbari tuam spatium proprium invadant.
(May barbarians invade your personal space.)

Si hoc signum legere potes, operis boni in rebus Latinus alacribus et fructuosis potiri potes!
(If you can read this sign, you can get a good job in the fast-paced, high-paying world of Latin!)

Si hoc legere scis, nimium eruditionis habes.
(If you can read this, you have too much education.)

Potestatem obscuri lateris nescitis.
(You do not know the power of the Dark Side.)

Veni in parte tenebrosa - habemus crustula
(Come to the Dark Side - we have cookies)

Estne volumen in toga, an solum tibi libet me videre?
(Is that a scroll in your toga, or are you just happy to see me?)

Cogito eggo sum
(I think, therefore I am a waffle.)

Veni, vidi, vegi
(I came, I saw, I had a salad)

Sit vis nobiscum.
(May the force be with you.)

Clamo, clamatis, omnes clamamus pro glace lactis.
(I scream, you scream, we all scream for ice cream.)

Minutus cantorum, minutus balorum, minutus carborata descendum pantorum. 
(A little song, a little dance, a little seltzer down your pants.)

No comments:

Post a Comment